voertopper.nl

Shop

Faq

Veelgestelde vragen.

01. De bestelling

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Bij het plaatsen van de bestelling wordt een dag van verzending aangegeven. Nadat de bestelling is geplaatst, zal dezelfde levertijd ook op de orderbevestiging worden vermeld. Het is dus nooit mogelijk dat tijdens de bestelling, de verzend dag op de website, anders is dan op de orderbevestiging.

Ik zie nu de langere levertijd van (een deel van) mijn bestelling. Hoe kan ik deze annuleren?

Indien de bestelling een langere levertijd heeft dan u vooraf had ingeschat, is het uiteraard mogelijk om (een deel van) de bestelling te annuleren. Hiervoor kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Zij zullen de bestelling voor u annuleren. Het aankoopbedrag zal binnen twee werkdagen weer op uw bankrekening staan. Wanneer een bestelling al verzonden is, kan deze niet meer geannuleerd worden.

Wanneer ontvang ik de factuur voor mijn bestelling?

Wanneer u de bestelling betaald heeft, ontvangt u niet automatisch een factuur voor uw bestelling. Indien u een factuur wenst te ontvangen, kan dit op twee manieren. De eerste manier is via uw account in onze winkel. Wanneer u inlogt op uw account kunt u uw bestellingen zien en de factuur downloaden.

02. Verzending

Ik heb geen track en trace code ontvangen 

Mocht u geen e-mail hebben ontvangen met hierin de gegevens van de track en trace, controleer eerst u spambox. Het kan voorkomen dat deze hierin terecht komt. Mocht u geen email hebben ontvangen, neem contact met ons op via de pagina contact

Wie levert de bestelling af?

De bestellingen worden geleverd via verschillende bezorgdiensten die gespecialiseerd zijn in bezorgingen van pakketten.

Wanneer ontvang ik de factuur voor mijn bestelling?

Wanneer u de bestelling betaald heeft, ontvangt u niet automatisch een factuur voor uw bestelling. Indien u een factuur wenst te ontvangen, kan dit op twee manieren. De eerste manier is via uw account in onze winkel. Wanneer u inlogt op uw account kunt u uw bestellingen zien en de factuur downloaden.

03. The order

When do I receive my order?

When placing the order, a day of shipment is indicated. After the order has been placed, the same delivery time will also be stated on the order confirmation. It is therefore never possible that during the order, the shipping day on the website, is different than on the order confirmation.

I now see the longer delivery time of (a part of) my order. How can I cancel it?
If the order has a longer delivery time than you had previously seen, it is of course possible to cancel (a part of) the order. For this you can contact our customer service. They will cancel the order for you. The purchase amount will be back on your bank account within two working days. When an order has already been shipped, it can no longer be cancelled.
When will I receive the invoice for my order?
When you have paid for the order, you will not automatically receive an invoice for your order. If you wish to receive an invoice, this can be done in two ways.The first way is through your account at our store. When you log in to your account you can see your orders and download the invoice.

04. Retourzendingen, ruilingen en klachten

When do I receive my order?

When placing the order, a day of shipment is indicated. After the order has been placed, the same delivery time will also be stated on the order confirmation. It is therefore never possible that during the order, the shipping day on the website, is different than on the order confirmation.

I now see the longer delivery time of (a part of) my order. How can I cancel it?
If the order has a longer delivery time than you had previously seen, it is of course possible to cancel (a part of) the order. For this you can contact our customer service. They will cancel the order for you. The purchase amount will be back on your bank account within two working days. When an order has already been shipped, it can no longer be cancelled.
When will I receive the invoice for my order?
When you have paid for the order, you will not automatically receive an invoice for your order. If you wish to receive an invoice, this can be done in two ways.The first way is through your account at our store. When you log in to your account you can see your orders and download the invoice.